DIT DOE IK

Het Engelse gezegde ‘To be Tickled Pink’ wil zeggen ergens zo mee in de nopjes te zijn dat je een roze blos op de wangen krijgt.

Om dit te bereiken bij jou en jouw millennial, combineer ik empathie met technologie. Op strategisch als wel op productieniveau.

Het liefst door te beginnen met echt luisteren naar wat de millennial heeft te zeggen over jou, het gesprek aan te gaan. Empathie. Hieruit rolt een diepgaand profiel ofwel persona om verder op te bouwen, de digitale marketing strategie op af te stemmen en snel de juiste content te produceren.

Met technologie kan ik dit op elk moment monitoren en waar nodig aanpassen. Gewoon snel schakelen, in marketingtermen beter bekend als growthhacking.

Zo kom ik tot creatieve ideeën met een analytische inslag, en kleur ik ook bij jouw millennial doelgroep de wangen roze.

DIT BEN IK

Mijn naam is Cissy van Beek, en ook ik behoor tot de veelbesproken millennial generatie.

Ik ben een ondernemende, analytische conceptdenker die het liefst bezig is met ideeën die millennials willen horen, het organiseren van evenementen waar millennials willen zijn en het schrijven van teksten die millennials willen lezen.

Met Utrecht als thuisbasis ben ik opgeleid in International Communications & Media met digitale marketing als specialisatie.

Ik heb ervaring als tekstschrijver, contentmarketeer, event- en projectmanager zowel aan bureau- en klantzijde.

Ik ben getraind in de creatie van Buyer Personas naar de ideologie van Adele Revella, oprichter van het Buyer Persona Institute.

Mijn doel is dit alles in te zetten om merken en de millennial dichter bij elkaar te brengen.