BUYER PERSONA

Hoe zorg je dat je datgene biedt, waar jouw doelgroep naar op zoek is? Door te luisteren. Door jouw millennial beter te leren kennen dan ieder ander.

In een Buyer Persona vertelt jouw millennial zijn of haar verhaal: achtergrond, omgeving, leefstijl, idealen, angsten en dromen. Maar ook specifieke merkverwachtingen, afknappers en media voorkeuren. Oftewel, alle factoren die invloed hebben op het koopgedrag.

Door met meerdere millennials uit jouw doelgroep in gesprek te gaan stellen we een gedetailleerd profiel samen. Jouw voorbeeld millennial. Het voorbeeld waar je vanaf nu al je digitale marketing strategieën aan meet.

Met inzicht in de belevingswereld van jouw doelgroep kunnen we pas echt een (content) marketing strategie opstellen die de aandacht trekt van jouw millennial en op het juiste moment verbindt.

INZICHT IN

Achtergrond & Leefstijl

Doelen & Idealen

Gedrag & Omgeving

Dromen & Angsten

Media & Technologie

Voorkeuren & Afknappers